Чи варто їхати на турнір ЛІРС 2019?

УВАГА! З 20 лютого відкрилася група  Facebook по обговоренню рейтингу ФНТУ! Сайт «Наш теніс» вже не витримує шквал зауважень!

СК ЛИРС в ЖовквеПрочитав я нещодавнє положення Кубку ЛІРС та замислився: а чи треба їхати туди? Знов таки – у Положенні не записано, що це рейтингований турнір. Може трапитися так, як із Кубком Строкатова 2018. Тоді також казали, що це рейтингований турнір, але у Положенні Строкатова я не зустрів слова «рейтингований».  До сих пір ніхто навіть не думає його обраховувати, тому що організатори не подали результатів.

У мене є тільки проект Положення Строкатова, а ось де оригінал я не знаю…. У цій ситуації будуть важливі покази свідків – тобто людей, кому організатори турніру обіцяли обрахувати турнір… Якщо таких людей не найдеться, або вони не захочуть підтвердити ці обіцянки, далі цю статтю можна навіть не читати – у нас все нормально!

Дитяча ліга у Жовкві, грудень 2018

Ще одне – у Положенні ЛІРС записано, що суддівська колегія буде та ж сама, про яку ми знаємо, що вона не подає результати. До сих пір не обрахований перший тур Дитячої ліги сезону 2018-2019!! Це вже офіційні рейтинговані змагання, і обрахування результатів тут є обов’язковим! Відповідальним за цю Дитячу лігу, наскільки я памятаю, був Ігор Майовка…

Див. Перший тур Дитячої ліги сезону 2018-2019

Питань виникає багато. Незрозуміло, чому ніхто не пояснює свої дії? Стільки багато звернень, зауважень щодо необрахування львівських турнірів, але усі мовчать! Мовчать львів’яни, які були відповідальні за надання результатів, мовчить ФНТУ, хоча ця організація повинна слідкувати за тими турнірами, які обраховуються під її егідою.

Хотілось би отримати хоч одне офіційне слово з приводу цих подій. Чому так трапилося? Є сайт ФНТУ, є сайт високоповажної ФНТЛО. Є, де писати! Невже ми не маємо право знати, як і що зараз вирішується щодо цих турнірів, і чи буде взагалі щось вирішуватися?

Див. Результати Кубку Строкатова 2018

Не треба багато інформації. Просто напишіть таке: «У необрахуванні результатів Кубка Строкатова та дитячої ліги НІХТО не винен»! І все. А ми після цього будемо вже приймати рішення, чи платити нам внески до ФНТУ, чи ні.

Крім львівських турнірів, проблематичною виявилася  і «Старая крепость» в Затоці. Я, наприклад, не найшов за 2018 рік обрахування цього турніру, який нібито пропонувався, як рейтингований. Ось анонси цих багатостраждальних страждань, про які вже стільки часу йде мова:

Про «Стару фортецю» також в Положенні не вказано, що це рейтингований турнір… 🙁  Хоча в Календарі ФНТУ на 2018 рік він позиціонується як рейтингований…. Наприклад, у 2017 році рейтинг в Затоці існував і був обрахований…

Прокуратурі, вважаю, також не слід влізати в ці справи. По-перше, поки що багато чого неясного. Тут, безперечно, збиралися гроші з батьків та спортсменів. Але що це гроші? Сльози… На що їх збирали, вже ніхто не згадає… По-друге. Положення мали підписи високоповажних осіб та печатки, але я ще ніколи не чув, щоб когось притягнули до будь-якої  відповідальності за невиконання цього Положення. Це просто смішний папірець, нікого та ні до чого не зобов’язуючий…

Нібито, якась організація дивіться зверху на пересічних тенісистів…

Давайте спочатку дочекаємось будь-якого, хоча б самого примітивного пояснення на офіційному рівні. Можливо, все не так, як ми вважаємо, і ми всі просто ідемо невірним шляхом!

Цікаво, що в Положенні Кубку Строкатова (або у його проекті, який нам був доступний на сайті ФНТЛО) написано: «Проводиться під патронатом Національного олімпійського комітету України»! 🙂  Нічого собі патронат! Про що ж говорять ці слова, інтересно?

Пропоную внизу всіх положень львівських турнірів вслід за словами «дане положення є офіційним викликом на змагання», слід тепер добавляти: «ФНТЛО гарантує обрахунок даного турніру». Якщо таких слів не буде, то їхати на цей турнір до Львівської області можна не поспішати. Навіщо їхати на ЛІРС, якщо не має ніяких гарантій, що його обрахують?!

Чи варто їхати на турнір ЛІРС 2019?: 110 комментариев

  1. Гуменюк Тарас

    Цілком підтримую автора статті!! Очікуємо обрахування рейтингу!.

  2. Василь

    Ще трохи і багато хто відмовиться від обрахування турнірів як рейтингові.Чому?Що за членські внески які є обов’язковими?А може людина один раз в рік приймає участь в такому турнірі, то для чого їй сплачувати оцей членський?.Що за видумки ФНТУ?Ні, я прекрасно розумію:2179 чол.(це тільки чоловіки) по списку в рейтинговій таблиці помножити на 100 грн., то все стає ясно.Але скільки уже було різних думок.Та ж і так приїжджаємо на турнір,зразу ж при реєстрації кожен платить 100 грн. Відправте з цих 100 грн. 30-40 грн. за обрахунок, решта на суддівство, призові і порядок.Ні!! Краще видавити з кожного пенсіонера чи піонера по сто грн. і все.Для кого ця примусівка? Та, хто хоче, хай буде членом,хто не хоче будь-ласка.»Колхоз-дело добровольное»

    1. Віктор Дідух

      Я думаю тобі взагалі не варто їздити на змагання і ти би зробив найбільший вклад в настільний якби перестав ним займатись. І для тебе не Майовка а Ігор Олександрович.

  3. Аноним

    Совісті нема! Діти за свої зекономлені кошти їздять, батьки, як правило допомагають, а вони готові рейтинги не порахувати???? Прізвища винуватих сюди!!! Зробим їм коридор ганьби і в прокуратуру!!! П‘ять днів на обрахунок кожних змагань!!! Або на пенсію всіх!!! Не дамо обкрадати більше наших дітей і не тільки!

  4. Алик

    Оці так звані функціонери фнту,щоб провести реформи для покращення інфраструктури і т.д.-багато не думали,а якщо й думали,то навіть неозброєним оком видно чим саме.Просто підіймай на всі послуги ціни і вводь багаточисленні податки всій зграї любителів + суцільна бюрократія платежів.Тобто весь тягар,щоб самим плювати в потолок і знімати вершки-хочуть перекласти на нас,любителів і ентезіастів,на яких без перебільшення і так тримається нт України.Шукати інвесторів,запрошувати професіоналів,робити рекламу і популяризувати-це не просто,а обдирать гравців-ну просто геніально.Ви, ледацюги фнту,навіть зробити трансляції суперліги не удосужились-це що дорого?..Все роблять ентузіасти,а ви чим там займаєтесь-молекули на атоми розкладаєте?

  5. Александр

    Что-то я не понял: не переборщила ли Фнту с санкциями? Ну я понимаю, что они могут запретить участие в клубном чемпионате Украины. Но как они могут запретить участие в чемпионатах Украины?!! Не перегнули ли тут палку?

  6. Аноним

    Давайте організуємо громадську організацію, в якій буде по одному представнику з кожної області, і таким чином будемо їх контролювати. Бо завтра вони нас не тільки роздінуть, а й ще доведуть до сказу! А ці свої реформи нехай експерементують вдома! Хай скажуть, які мироприємства заплановані для дітей на 2019 рік!

  7. Денис

    Вже неодноразово обговорювали це все, невже не можна зробити все правильно і по людські, а не так аби для когось. Мабуть настав час все змінити, а то вони доведуть все до розвалу.
    Завдання Федераціі, яка є громадською організацією утвореною нами для задовлення інтересів настільного тенісу і тих хто грає, а не навпаки і для задоволення інтересів конкретних осіб.
    Заборона приймати участь будь-кого, з мотивів несплати коштів, на будь-яких змаганнях є порушенням їх прав і всупереч їх інтересів. Цікаво, як вони заставлятимуть тренерів платити. Або й суддів. Ну абзац повний.
    Питання не в 100 грн., а в тому, що все через задницю, як і з рейтингом, якого непонятно хто собі помало приватизує, замість того аби він належав громадський організації.
    Вже багато висловлюють правильні думки і мабуть таки треба тиснути — хай вибирають за що платити. По статуту таки потрібно сплачувати внески, а от від оплати за рейтинг однозначно потрібно відмовлятися, бо це назаконно і не логічно. Тим більше так як він зараз рахується можемо рахувати і самі … .

  8. Аноним

    На ці теми нам потрібно залишати коментарі на сайті ФНТУ ,нажаль там нема такого!!! Їм до с…и що ми тут коментуємо вони це 100% не читають а жаль!!!

      1. Віктор Дідух

        Про який рівень довіри ти говориш, анонімe, якщо ти боїшся імені свого.Я, Дідух Віктор, зустрінься зі мною і скажи що тобі не подобається. Номер лишити?

  9. Аноним

    Потрібно адміну створити аналогічний сатйт,,групу» у фейсбуці та запросити всіх хто не байдужий до настільного тенісу! А потім запросити в групу все так зване начальство ,щоб вони знали якої про них думки за їхні дії!!! Думаю що це непогана пропозиції тому що фейсбук більше народу читає! Про сайт Наш теніс багато хто не знає, шкода!

    1. Аноним

      Ну давай створюй, як назвеш група анонімних спортсменів? Мене запросиш як так зване начальство чи як не байдужий до настільного тенісу?

      1. Дідух Віктор

        З цими направленими коментами проти одної або кількох людей цими тупими анонімами вже сам забув підписатись. Прошу вибачення. З ким поведешся того наберешся

  10. Аноним

    На перший раз достатньо дані коменти зкопіювати і відправити заказним листом на офіс федерації! Хай би спочатку саме так ознайомилися самі з собою!

  11. admin Автор записи

    Можно создать свою громадську организацию! Например, федерацию украинского настольного тенниса — ФУНТ! Объединится с разными областями, иметь там своих представителей! Ездить к друг другу на турниры. Наши теннисисты со временем могут быть даже сильнее игроков ФНТУ! 🙂 Но нужно финансирование… Где его взять? Я примерно могу прикинуть, сколько нужно денег на год. Взносами тут не обойдешься…. Нужен миллионер из числа фанатов настольного тенниса! 🙂

  12. Аноним

    Добре, але зараз мова йде про то, що наша федерація бездіяльна!!! На діти гроші взагалі не виділяє, а ті турніри, що відіграні навіть рейтинги дітям не порахують і тим самим вбивають надію в розвитку настільного тенісу!

  13. Аноним

    Так давайте розпишемо їх у фейсбуці! Поіменно всіх, хто тормозить в обрахунку!!!! І хто, які переслідує інтереси! І звернення письмове до президента Заца! Впевнений, всі підпишуться!!! Так поставим крапку в їх безчинствах!

    1. admin Автор записи

      создавать группу в Фейсбуке не очень здорово, потому что ее надо раскручивать. Можно сделать так: я публикую в Фейсбуке эту статью, и все, кто хочет, может ею поделиться со своими друзьям. При желании, к вечеру будут знать о статье все население Украины! Публиковать?

      1. Аноним

        Так, бо достало це нахабство і заради майбутнього наших дітей- треба щось міняти!

  14. Олена Вікторівна

    Мала неприємний досвід спілкування з І. Майовкою. Обіцяв передзвонити — не передзвонив, на мої дзвінки — не відповідав. А передзвонив, коли актуальність питання зникла (десь через два тижні). А ви кажете результати передати… Людині дзвонити — та й то важко!

    1. Микола Петрович

      Однобоку характеристику ви даєте людині, керуючись лише тим, що не передзвонив, не відповів на дзвінок. Міг просто банально і забути у вирі тих проблем, що на нього навалилися. Та й телефон у нього не змовкає цілодобово майже. А в наш час передати інформацію можна не лише по телефону, а й у Фейсбуці, по електронці.
      Накинулись на людину вже як коршуни!

  15. Віталій Синчук

    Всім добрий день.Їхати чи не їхати це справа кожного зокрема.Щодо обрахування рейтингу ці питання правильні.Він має обраховуватись.А чи були до Ігоря Майовки запитання,до нового обрахування рейтингу наскільки знаю не було.Зараз виникли технічні проблеми і не тільки з тими турнірами що називались.Результати пораховані,але із запізненням,і зараз оргнізатори рейтингу думають як технічно додати результати,На ЛІРСІ для учасників змагань ці результати будуть враховані.У І.Майовки вони є,їх зовсім недавно додали.Ціна обрахунку рейтингу зависока згідний.Я думаю що є більш вагомі проблеми у розвитку настільного тенісу.Чомусь ніхто не пише про винищення спеціалізованих спортивних шкіл з настільного тенісу і приєднання до купи з іншими видами,тобто зменшення витрат держави на тренерський склад,низькі оклади тренерів і молоді спортсмери не хочуть ставати тренерами,вони краще будуть заробляти на спарингах..Відсутність державної підтримки у придбанні інвентаря,шкіл олімпійськог резерву,відсутність залів на державній основі,оплаті відряджень на змагання та навіть те що залишилась стара гонитва за показниками,а не за дійсно масовість і здорову націю.
    То й хто хоч раз проводив турніри,знає яка це не проста ,часто з нервами справа.І якщо хтось на турнірах з настільного тенісу заробляє в Україні поділіться досвідом.Але бажаю проводити їх якнайбільше і якнайякісніше,і не тільки ради рейтингу,але й ради розвитку любимого виду спорту.І я тішуся ,що не тільки у Львові проводяться такі турніри,але й у Трускавці,Сколе,Миколаєві,Судовій Вишні,Старому Самборі,Буську і вже стали традиційними.Спасибі любителям настільного тенісу за це.
    Щодо ФНТЛО.Я працюю на громадських засадах,бо люблю цей вид спорту з дитинства.До цього часу часу зберігаю свою першу медаль з далекого 1968 року,коли став переможцем командної першості області серед школярів,що проходила в Меденичах Дрогобичського району і тому знаю що таке привезти з турніру нагороду.Тому й намагаємось щоб всі були відзначені.А вже не говорячи скільки треба ходити по чиновницьких кабінетах.
    І ще питання—чому бояться підписуватись під текстами,ховаються за анонімами і просто іменами безликими.Чого боятисьТим більше якщо ви когось конкретно звинувачуєте.,Питання ставляться правильно,але хто нічого не робить той і не помиляється .Вибачте якщо щось не до кінця вийшло з боку Федерації і моєї.виправимо.І на сайті нашому ї телефони і електронка ,можна звертатись,і проблеми були б вирішені.
    Тому прошу власника сайту все таки приймати коментарі з підписами,це ж не радянські,коли за анонімку відпрвляли далеко далеко.
    І давайте будемо побільше доброзичливішими і толерантними,всі ж робимо спільну справу.Чи ми вчимося у кандидатів у Президенти?
    Слава Україні!

    1. admin Автор записи

      Віталію Миколаївичу, дуже дякую за чесну відповідь! Є сподівання, що ці проблеми із львівськими турнірами будуть вирішені. Але Ігор Майовка не обрахував не тільки турніри ФНТЛО, а й дитячу лігу, яка була у грудні минулого року. Але це вже входить до компетенції ФНТУ! І тут також існує суцільна тиша з цього приводу! Коли будуть ці результати, також хотілося би знати? Чекаємо відповіді від ФНТУ… Незрозуміло, чому взгалі виникає це запізнення? Раніше ж все працювало чітко і добре.

  16. Віталій

    На рахунок тренерів і їх заробітню платню печалька!!!А здругої сторони у Львівській області більше 50 тренерів, правда вони тільки на папері!!! Коли було потрібно їхати на чемпіонат України раптом поїхали 2 юнаків та 2 дівчинки, але в команді мало брати участь по 3 спортсменів.Своїх вихованці повезли Доброхотов.В.О та Сидорко.А.О. !!! Скажіть будь ласка що роблять всі інші тренери?
    На рахунок Доброхотова.В.О заплатити він зовсім не отримує!!! Зарплатню тренеру треба платити за результат а не за печатки на липових документах про участь у змаганнях!

    1. Батько

      Дорогі друзі! Коменти говорять про те, що людям рветься терпець! І все, вище написане, то є правдою! І проблема не тільки в обрахунку рейтингів, а й ще і в тих моментах, що згадував п. Сенчук! Якщо раніше такі випадки були поодинокі, то зараз вони массові і традиційні! Прохання, візьміться за розум,перестаньте зловживати службовим становищем і достукайтеся кожен до тих дверей вищого керівництва і поміняйте систему самі, тим самим зробите вклад в розвиток настільного тенісу України!

  17. Василенко Наталья

    Ми повезли нашу доньку — Вероніку на міжнародний рейтинговий турнір Строкатова, 2018р. При всій повазі до Анатолія Строкатова, ми не розуміємо, як можна так дурити людей….я маю на увазі організаторів цього турніру! Декілька разів дзвонили Майовці Ігорю і він нас запевнив, що 100 відсотків турнір буде рейтинговим! Але пройшло декілька місяців і стало зрозуміло, що «а воз и ныне там». Вирішили ще раз перезвонити і дізнатися, що можливо виникли якісь труднощі в обрахунку чи передачі результатів…. і тут така відповідь » організація ПРУДКИЙ М’ЯЧ розпалася і результати ми передати не можемо». І що тут скажеш…. Але коли з’явилася інформація про новий турнір, який проводився знову у м. Львів, де організаторами став ПРУДКИЙ М’ЯЧ, то ви знаєте…. я тут подумала…. та скільки вже можна таке терпіти і вирішили, що принципіально на турніри, дефігурує І.Майовка не їздити!!!!

  18. Александр

    Никто никого ездить не заставляет. Не понравился турнир? Едем на другой. Положение есть? значит требуем согласно документа. Нет? значит сами сделали выбор. Федерация-общественная организация. А она существует на деньги спонсоров и членов организации-членские взносы. Все здесь нормально. А вот если ты в организации, то и спрашивай куда деньги идут.Простой пример ФТУ. Там взносы в разы больше. А у нас все в СССр играют. Безплатные школы, игры, все нам давайте… При этом все только поговорить и коментарии оставлять умеют. А делать? А делать за них дядя должен. Так ведь все сами в выборы играют… Но про политику не будет.. Безвольные все мы… Хотите организовать турнир? Безоплатно? С призами? Для всех? Так сделайте! а демагогию не разводите…

    1. Аноним

      Цей дядько Саша бред собачий несе! Він взагалі або з глузду з‘їхав, або по дорозі… Ще варіант- може в долі…! Уважно читайте перед тим як писати або тлумачним словником користуйтесь!

    2. admin Автор записи

      я думаю, что относительно того, что вы написали вначале, время еще придет. О том, куда пойдут наши взносы, конечно, мы захотим знать. Но если про взносы будут также отвечать (вернее, молчать месяцами), как это получилось со львовскими турнирами, то тогда что скажете? Если на простой вопрос не могли ответить полгода, то про взносы нужно будет данные выбивать с боем. А ведь все было просто: неужели нельзя было людям официально ответить?
      Насчет ФНТ, я сомневаюсь, что там миллионные взносы… Или там что: на взносы строят корты?
      У нас, грубо говоря, 5000 членов ФНТУ. Если каждый сдаст по 100 грн., это будет всего лишь 500 тыс. грн. Сомневаюсь, что можно будет что-то построить на эти деньги. Двухкомнатная квартира стоит около 30 тыс. долларов (900 тыс. грн.). То что решат эти 500 тыс? Вот если сдать всем по 10000 грн, уже можно будет задуматься…

  19. Аноним

    Дуже правильно. Дякуючи адміну нас чують. Ніхто ніяких планів не будує, тим більше за чужий рахунок! Просто хотілобись щоб за наші, проплачені гроші своєчасно порахували рейтинг, із частки внесків щоб організували збори для молоді. В Україні є потенціал- так давайте будем розвивати!

  20. Денис

    Там з тим рейтингом якісь проблеми. Раніше рахувала Полтава,в них була своя програма,програміст,який за це все відповідав… Роками це все йшло,і було відлагоджено до автоматизму… А зараз ,що ми маємо,передали обрахування в столицю,відповідального зробили Бєльского,а хто саме рахує навіть не знаю,але точно знаю,що в цієї людини є проблеми з програмою,і він не досконало її вивчив,і на це потрібно роки…А нам ,тенісистам,потрібно терпіти і чекати.
    По турніру Строкатова вийшло так,що за рейтинг мала заплатити інша огрганізація,під патронатом якої проходить цей турнір,але так співпало,що СДЮШОР Прудкий м»яч реструктурузували,і приєднали до спортшколи. Помінялися рахунки,гроші не дійшли,і їх перенесуть на інших рік. Це форс мажор,і неприємно,але по іншому вже не буде,і з тим потрібно змиритися. По дитячій лізі,нічого не скажу,на це питання потрібно щоб дав відповідь Прокопюк…

    1. Аноним

      Так для чого руйнувати старий міст, не побудувавши новий!!!! Абсурд якиїсь?! Ще й ціну підняли в 10 разів???? Хай би далі рахувала Полтава, як ви кажите…! Це дебілізм і ви ще хочете щоб хтось терпів???

  21. Аноним

    может быть обратиться к Андрею Морозу,чтобы взялся снова за обсчет,а ответственным и деньги получает пусть Бельский .Если ,конечно,Андрей согласится. И найдут финансовый компромис.

  22. Аноним

    Полтава рахувала нехай рахує дальше і кошти теж нехай її, рейтинг забрали тільки за гроші!

  23. Ігор Майовка

    Доброго вечора всім дописувачам. Прочитавши всі зауваження в свою адресу, хочу сказати наступне: матеріали вищезгаданих змагань мною оброблені і відправлені на дорахування рейтингу. Так, визнаю, що це було зроблено із запізненням. Маю на це вагомі причини: в мене народилася довгоочікувана донечка. В зв’язку з сімейними проблемами і клопотами, які з’явилися, а також великою кількістю змагань за цей же період, я фізично не встиг вчасно відправити матеріали. Свої недоопрацювання визнаю. Однак непорозуміння виникли ще і в зв’язку з проблемою в роботі сайту з обрахування рейтингу — програма не відображає для загального огляду зміну рейтингу після дорахування матеріалів змагань. Про ці проблеми мені повідомили відповідальний за обрахунок рейтингу Бєльський Олександр та його помічник по рейтингу Козлов Ігор. Такої проблеми раніше сайт не мав. Наразі вони намагаються виправити некоректну роботу програми найближчим часом.
    В свою чергу хочу нагадати, що я особисто обрахунком рейтингу не займаюся. Я лише проводжу змагання, обробляю матеріали (віднедавна всі матеріали мають бути набрані на комп’ютері, що потребує додаткового часу) та відправляю на обрахування.
    А стосовно організації СДЮШОР «Прудкий м’яч», пані Наталіє Василенко, то я маю відповідні документи щодо її закриття. Якщо Вам це цікаво, можу вислати. Кубок Анатолія Строкатова за сприяння ФНТЛО буде обрахований.
    Скріншоти переписки з відповідальним за обрахунок рейтингу за потреби можу вислати індивідуально, кому потрібно, на ел.пошту.

    1. Татьяна.

      А з донечкою Вас вітаю! Здоров’я ій, щастя, любові! Будете тенісістку виховувати? Якщо так, то успіхів у спортивній кар’єрі!

  24. Ігор Майовка

    P.S. Хотілося б спілкуватися з конкретними людьми, а не з анонімами. Якщо є конкретні проблеми, вирішуємо їх відкрито, а не ховаємося за масками.

  25. Аноним

    Користуючись тим, що коментарі читають активні учасники тенісного життя України ,та представники ФНТУ, хочу попросити вас створити умови для проходження зборів перспективними дітьми по областях , хіба не можна зібрати групу тренерів які раз чи два рази на рік виїзжали в певне місто ( н-д Чернівці чи Івано-франківськ ) де з підтримкою місцевої влади , та за кошти зацікавлених батьків ,проводили тренувальні збори , тому що це був би великий
    плюс для дітей які у період канікул не мають можливості займатися настільним тенісом…. нажаль, легше попасти на збори за кордон ніж у нас на Україні !

    1. Татьяна Савицкая

      Почему Черновцы или Ивано-Франковск? Должна быть или очередность городов или Киев (на правах столицы и расположения в центре страны, удобно добираться). Для всех нужны равные условия.

      1. Аноним

        Колхоз…, а вы уже делите шкуру неубитого медведя…?! Сборы должны быть, согласна какого то плана, а его по детям не существует в природе!

      2. Віктор Дідух

        В столиці важко провести збори бо ціна оренди залу проживання і харчування буде високою, тому проводимо де є можливість. А тому ціна буде менше доступною для дітей

    2. Віктор Дідух

      Чому лекше попасти за кордон!!??? Ми вже 5 років проводили збори і не відказали нікому.

    3. Олександр Мельничук

      Такі збори проводяться постійно!!! Дробов Дмитро, Сарматов Олексій в літку проводять 2-3 збора в Красилові. У Віктора Дідуха хоч на все літо.

  26. Ігор Майовка

    Хотілося б спілкуватися з конкретними людьми, а не з анонімами. Якщо є конкретні проблеми, вирішуємо їх відкрито, а не ховаємося за масками.

  27. Аноним

    Ігор, ти теж надінь маску і виріши проблеми, які створив! Аноніми, які пишуть ні тебе, ні інших взагалі не бояться!Якщо треба буде, то і відкрито будуть говорити, вам поки дають шанс стати на шлях, «правельний»

  28. admin Автор записи

    Пояснення, яке дав Ігор Майовка, в цілому, нормальне і зрозуміле. Але воно повинне було бути на сайті ФНТЛО (или ФНТУ) уже давно! Тоді не було б сьогоднішніх проблем, коли люди дійсно обурені довгим мовчанням. Одна справа, коли комусь щось по телефону сказав, а інша — коли пояснення розміщене на сайті, і будь-які люди можуть прочитати в зручний для себе момент!

  29. Віталій Синчук, ФНТЛО

    Добрий день.З Святом Вас сьогоднішнім!
    Так Їхати чи не їхати на турнір ЛІРС-2019?Думаю що здоровий глузд кожному підскаже.Якщо їхати тільки за рейтингом,який рахується недосконало(,і тут не вина тільки суддів),а їхати впершу чергу за ігровою практикою,щоб успішніше виступати на основних змаганнях—першостях України,областей,м.Києва і додатково за рейтингом—тоді Жовква Вас радо як завжди прийме і проведе турнір на високому рівні.І.Майовка за останній рік провів величезну кількість змагань.І зауважень по судійству не було.І як правило змагань з учасниками за сотню,а не по 20-50чол.Це скільки треба перелопатити протоколів.А ще крім того він донедавнього був директором спортивної школи,яку закрили(і нажаль жоден анонім не встав на захист школи і не підняв цього питання і громадську думку)і треба було провести всі організаційні питання,за аренду приміщення в якій займаються діти також треба було відстоювати,бо були бажаючі накласти лапу і підтримки тренерів він бачив,а чесно робив це сам .Та й накінець в 42 роки знайшов своє сімейне щастя,а це додаткові нагрузки.Та ще й не порозуміння з обрахунками в Києві.Він також людина,а не робот.А так як ми всі тенісна сімя,то можна було б не ховаючись за анонімами вияснити ці питання в особистих зустрічах.Але я думаю,що тут собака зарита в іншому.
    Проблема Ігоря Олександровича в тому ,що він задобрий і звалює на себе стільки всього що й тяжко розгребти,бо всім хоче допомогти.Чи хтось чув щоб Він підвищив тон,чи згрубив,чи займався наговорюваннями і плітками,він завжди дивиться в очі людині,і не говорить це за спиною.Він Дон Кіхот в настільному тенісі.І головне він вірить що всі люди чесні і відкриті такі ж як і Він.
    Пані Василенко Н.вибачте за непорозуміння,помилки притаманні кожному.
    Писали про львівських тренерів—згідний проблем багато.Правда їх не 50,а близько 20.З них половина пенсійного віку.і дійсно їхати інколи нема кому.Колись за це бились,а тепер маса проблем з відрядженнями,їх оплатою,кому потрібні головні болі.Хоча везти команду на чемпіонат України це мало б додавати авторитету тренеру,а не віднімати.І це не тільки проблема Львівщини.а й у всіх.Вже не говорячи про те наш вид спорту скоро стане в грошах для батьків елітний—за зал плати,тренеру доплачуй(це не закид .нажаль на тренерську платню не виживеш),на відрядження доплачуй,ракетки,накладки і т.д.(знаю по своїх внуках,правда займаються великим тенісом і футболом),а держава все зменшує і зменшує видатки.ОЦЕ ПРОБЛЕМИЩЕ!Але і над цим працюємо,пробуєм залучити місцеві кошти.
    Створювати громадські організації по контролю за громадськими організаціями?Всі хочуть щось контролювати і вказувати.Та створюйте хоч в кожному селі і місті по федерації,хто забороняє,головне щоб результат був.Вже маєм 40 претендентів на президента?
    Давайте по менше злості,а побільше толерантності і поваги один до одного.
    Шановний пане Адмін!
    Я дуже поважаю Ваш сайт і аналітику на ньому,все ставив в приклад нашим.
    Але прохання,коли анонімно виливають на конкретних людей,це зовсім далеко до демократії ,тим більше в громадській роботі.Навіть в останні роки правління КПСС анонімки не розглядали,а кожен навіть назвавшись все одно носить якусь маску.
    Вам успіхів!Будете у Львові,радий буду спілкуванню.
    І ВСІМ ДО ЗУСТРІЧІ НА ЛІРСІ!
    СЛАВА УКРАЇНІ!

    1. Слава

      На Лірс їхати треба! А то, що Ігор не своєчасно подав матеріали- це невелика проблема. Але вона є , і її замовчують! Наламали дров в Києві,а ви тут гризіться. І проблема взагалі не за рейтинги, а за те, що на вищому рівні держави, цей вид спорту чомусь не цікавий. Тому завдання і федерації, і всіх інших хто має будь- яке відношення до цього виду спорта- не мовчати, а достукатися куди треба і дати нове життя н/т, тим самим зробити великий внесок в розвиток наших дітей, щоб з гордістю могли слідкувати за результатами турнірів як в Україні так і за її межами. Для прикладу візьміть любу країну із бувшого радянського союзу і без коментів! Бачу першим простягнув руку і запрпонував і свій зал і проф.тренування Віктор Дідух. Так тренера!!! Не сидіть! Під лежачий камінь вода не тече! Ідіть у свої спорт. комітети і говоріть! Впевнений, в кожній області є на то закладені кошти! І вимагайте від чиновників те, що належить дітям і по- тихеньку « зламаєм хребет» цій системі! В Дніпрі, молодці, уже теж практикують виїздні збори для молоді! Не знаю, вибачте,може десь помилився, але висловив своє бачення!Я заради розвитку наших УКРАЇНСЬКИХ дітей!!!

    2. admin Автор записи

      Шановний Віталіє Миколайовичу! Анонімні коменти в Інтернеті не забороняються. Це не державний заклад і не силова структура. Це місто обміну думками та почуттями. Я як адмін повинен слідкувати лише за тим, щоб не було закликів до війни, нецензурної лайки, порнографічних матеріалів. Я слідкую за тим. Якщо ви знайдете такий комент у мене на сайті, скажіть, я його негайно видалю.
      Стосовно анонімності. Не такий уж Інтернет і анонімний. Я як адмін практично знаю усіх, хто ховається за ніком «Анонім» із тих, хто писав комент на моєму сайті. Якщо б ви або Ігор Майовка не написали б своїх прізвищ, я б і так знав, що це ви, тому що відповідна інформація зявляється в мене автоматично.
      Якщо людина не хоче називати своє прізвище, то так і буде. Нік «Анонім» автоматично дає система, якщо дописувач не авторизується у відповідному рядку. Можна писати «Боря», «Ваня», «Света», але для нікого це не має ніякого значення. Тільки для мене.
      Прочитав ще раз усі коменти до статті «Чи варто їхати на ЛІРС», вважаю, що вони усі доцільні і справедливі. Ваша федерація могла б не допустити цього скандалу, якщо б на своєму сайті ви ще у серпні дали вичерпну інформацію про турнір Строкатова і перспективи його обрахування. Ваше пятимісячне мовчання викликало зріст напруженності, тому я вважаю, що слід більш оперативно реагувати на звернення людей, які дзвонили раніше вам або Ігорю Майовці, але не отримали відповіді.
      По такому же шляху іде ФНТУ. Вона зараз мовчить, на їхньому сайті пояснень немає. Хоча це громадська організація, і вона ще скоріше, ніж державна установа, повинна реагувати на звернення своїх членів.На жаль, у них на сайті немає рядків для комментарів! Смішно! 🙂 Як спілкуватися? Тільки через електронну пошту та знов чекати відповідь півроку?

  30. Орест Третяк

    Доброго дня усім! Дякую автору статті за відвертість, повністю підтримую його слова. Я батько Третяка Назара який на турнірі Строкатова здобув по трьох категорія призові місця, але як вже йдеться в цій статті рейтинг до цих пір не порахували! Не одноразово дзвонили, запитували в чому причина але результату немає. Хто в цьому винен, чому так поступили з дітьми?

  31. Аноним

    Турнир Лирс это лучший турнир в Украине по всем показателям — в прошлом году было наверное 400 участников, уровень топ дети наигрались с сильными соперниками — если не ехать на ЛИРС то куда ехать??? В прошлом году я лично возил детей на Лирс( Майовка) кубок Роксоланы(Майовка) и тур детской лиги во Львове — всё было посчитано корректно и в сроки, а поехав на другой турнир нам насчитали такого перед топ 16 что моя девочка которая была 6 ой по возрасту в рейтинге стала 9 ой ( из за ошибки в обсчетах возможно намереных) Уверен что дело не в Майовке а в каких то других ньюансах

  32. Аноним

    Цікаво…. і якщо після цих коментів та зауважень вони не перерахують рейтинги до першого турніру, а це якраз і буде Лірс- опен, то що тоді??? Наші дії?

  33. Батько

    Навіть, якщо обрахують рейтинг , чи відмінять внески , від цього кардинально нічого не зміниться — потрібно вибивати гроші в політиків , а не з федерації , чи спонсорів , особливо зараз перед виборами, навіть дрібні депутати по областях розкидаються сотнями тисяч гривень — я думаю, перше що треба- це відеоролик на якомусь каналі про фінансування настільного тенісу та зарплату тренерів , нехай журналісти спитають на камеру міністра молоді та спорту І. Жданова які кошти на все це виділені і чому, нехай обгрунтує…
    А якщо підняти тему зарплати тренерам — то це наболівше питання по всій країні і у всіх видах спорту , то чому б нам не подати електронну петицію президенту де потрібно
    зібрати всього- навсього 25000 голосів.
    Тільки так ми можемо зрушити з мертвої точки .,все решта — конвульсії помираючого

  34. Аноним

    P.S.Просто вже 12 років цікавлюся настільним тенісом і нічого не міняється ….

  35. Аноним

    У нас зарплата тренера 4400, а зарплата вчителя від 7000 до 10000 ( в залежності від стажу та категорії) , треба хоча б зрівняти ці показники , адже тренер це також педагог , який часто сам купляє ракетки, мячики, возить дітей на змагання.,
    сам проводить турніри і сам шукає чим нагородити дітей, тренера неодмінно спитають якщо нема високих результатів !!! Згадайте чи вчитель будь-якого придмета в школі зробив для вас хоча б частину того що робить тренер…? Я сам вчитель ,не можу займатися суто тренерською роботою через таку різницю в зарплаті …

  36. Алик

    Ніхто не задумувався над тим,чому зараз бум на єдиноборства(панкратіон,бокс і т.д.) ?..Фінансуються одночасно з різних джерел-центральних і місцевих бюджетів,інвестуються солідними бізнесменами і депутатами різних рівнів ?..Відповідаю-тенісисти,волейболісти,шахматисти-не приймають участь в рейдерських захопленнях і інших гопницьких міроприємствах. Напевне ми вибрали не той вид спорту…

  37. Аноним

    Шановні учасники дискуссії, батьки, тренери! Як бачите, через день, відбудеться довгоочікуваний турнір Лірс-Опен, а обіцяний рейтинг, так і не порахований! Підкреслю: пройшло два з половиною місяця! І не говорячи взагалі уже про Строкатова, який був 30 серпня 2018 року!Це свідчить тільки про те, що вони нас не чують, не поважають, зневажають! Про які більш серйозні мироприємства, збори тренувальні,чи іншої допомоги можна очікувати від них, якщо елементарщина- це для них щось із сфери фантастики!!!Для чого треба було забирати обрахунок з полтави за 50 коп, де все йшло бездоганно і віддати недоумкам за 5 грн- і тепер завести всіх нас в тупик, в безлад! Саме головне, що відстрілюються Ігор чи Віталій Миколаєвич, а головні винуватці мовчать, ігнорують, рахуючи наші гроші! Тому вважаю за необхідністю зібратися і написати колективне звернення на ім‘я президента н/ т України і паралельно у відповідні інстанкції для вирішення і усунення проблем не тільки, пов‘язаних з рейтингом, а взагалі з майбутнім розвитком молодіжного н/ тенісу! Раз за проблему заговорили у Львові, так і дати таку можливість львівському керівництву оформити таке звернення, тим самим, оправдати свою честь та довіру, а всі на 100% підтримають і підпишуть! Якщо хочемо змін в кращу сторону- то все залежить зараз від нас!

      1. admin Автор записи

        Напішить це звернення, підпишіть його і я виставлю в себе на сайті!

  38. Алик

    Всі тільки-«за» і запитувати не потрібно.Хіба мало цих претензій?..Нехай пишуть звернення і нехай відповість і фнту,а не тільки Львів.

  39. Аноним

    Ігор, це не вихід із ситуації!!!!!! Тим більше на знімках дата 1.03.2019 р.!!! А завтра лірс і як далі??? Будете і далі заплутувати і дурити??? Ні! Всі чекають пояснень, змін з виправленням! Й гарантій, що завтра, не важно де і на якому турнірі подібне не трапиться!!! В кінці- кінців вам дали можливість звернутись із відповідним зверненням для вияснення та в подальшому усунення такого роду непорозумінь! А ви…?

  40. Умный настольный теннис

    Истина, как часто бывает, где-то посредине.
    Организаторам соревнований, конечно же, нужно сразу и широко говорить о проблемах, если они есть. Люди едут к ним и от них же ожидают информацию и ответы на конкретные вопросы.
    Но правда и то, что организаторы сами рейтинг не считают, и это обращение уже в другую инстанцию.
    А вопросы финансирования нашего спорта в целом, это вообще большая и отдельная тема. Полагаю, не стоит смешивать разные по сути проблемы в одну кучу.

    В целом, такие обсуждения лучше проводить в более широком кругу, поэтому мы создали специальную группу в фейсбук, посвященную исключительно вопросам нашего рейтинга (был где-то выше комментарий, что группа это сложно и так далее, но можно же попробовать). Президент федерации достаточно оперативно реагирует на вопросы из фейсбука, там можно попробовать построить нормальный диалог. По идее, это будет быстрее, чем писать официальные письма и обращения.

    И да, давайте попробуем все же быть мягче и добрее друг к другу. Мы же хотим улучшить ситуацию, а не доказать свою правоту, правда?

    1. Аноним

      Мы хотим порядок! И к сожалению, до сих пор, нету объяснений конкретно от тех, кто « запорол»! Мы хотим узнать сколько им надо времени, чтобы исправить ошибки! А если не могут, то пускай идут и дадут работать тем, кто может! Все просто!

      1. Умный настольный теннис

        Совершенно справедливое требование (о порядке и плане исправления ошибок), добавить нечего. Мы все ждем, когда будет эта информация.
        По поводу «идут и дадут работать», есть претенденты, кто хочет это делать быстро и качественно, но ему не дают?
        Может, Вы хотите этим заняться?
        Кстати, кто знает, это выборная должность или назначаемая?

    2. Аноним

      Так тоді візміть на себе відповідальність та врегулюйте дане питання!!! А то привикли: ні вашим…. ні нашим….?!

      1. Денис

        Спасибо за предложение (хотя по форме больше похоже на приказ :), ну да ладно).
        Вы можете сами убедиться, что мы УЖЕ начали регулировать этот вопрос, правда уровнем выше, чем просто получить своевременный расчет рейтинга 1-2 соревнований. Зайдите к нам на сайт, почитайте.
        Проблема системная и не решается тем, что мы все будем сидеть на голове у конкретного человека, проводящего те или иные соревнования.
        Нужна удобная платформа для расчета и простая процедура подачи информации, тогда вопросов будет намного меньше, а результаты будут видны значительно быстрее.
        Поэтому, в данном конкретном случае, мы очень даже нашим.
        Если вы хотите что-то получить от человека, не нужно начинать разговор с оскорбления, это работает наоборот к тому, чего вы хотите.
        Даруйте що російською, просто мені так легше висловлювати думки.

  41. Михайло Ткачук

    Сьогодні починається ЛІРС і я, як батько дитини, однієї з тих, що приїхали на цей турнір, хочу сказати таке. Варто! Ми на фоні скрутного часу допомагаємо дітям бути у формі, розвиватись здоровими і вчитись спілкуванню між собою. Якщо їхати тільки за рейтингом, то взагалі не варто їхати. Може я і помиляюсь, але я не чув ні від одного тренера, щоб ставили дітям задачу набрати за турнір той чи інший рейтинг. Вони вчать наших дітей ГРАТИ в теніс. Проблема обрахунку давно існує, але мені здається, що набагато важливіше, щоб діти ХОТІЛИ грати і досягати перемог, ніж їхати за цифрами. Якщо у дітей будуть світитись очі від задоволення від гри, то і результат буде. І дитині все одно кого обігрувати, чи суперника з високим рейтингом, чи з нульовим. А наша вже задача дійсно захищати дітей від несправедливості.
    А за Майовку скажу особисто від себе. Там, де він проводить турніри — там все на високому рівні. І таблиці своєчасно оновлюються і є порядок в результатах. Проблема обрахунку знаходиться вище.
    Тому…однозначно — ВАРТО возити дітей на турніри. Для їх віку цей рейтинг не саме головне в житті!!! І не надудувате щоки, що не обрахували, а дійсно треба шукати вирішення цієї проблеми не за рахунок участі дітей в турнірах!

    1. Татьяна.

      Рейтинг может и не главное, но и не второстепенное! Это видимый результат, это критерий отбора в сборные, более высокий рейтинг — преимущество при прочих равных и т.д., и т.п.

  42. Алик

    Та ні,не треба займатись самообманом-в першу чергу їдуть саме за рейтингом і вже потім все інше.Ну от нехай ЛІРС відмовляться від рейтингу фнту і хто тоді приїде?..-можливо тільки ті хто рядом і то не факт.Рейтинг це показник наполегливої праці , результат тренувань і задоволення від росту майстерності.Якщо не важливо в кого вигравати-можна і вдома або школі не напрягаючись з друзями штрикатись і отримувати задоволення…Тому не треба ховати голову в пісок,бо все одно вирішувати проблеми доведеться і чим швидше тим краще,бо вони будуть тільки накопичуватись.

  43. admin Автор записи

    Я считаю, что проблемы именно у Игоря Майовки. Тут говорилось у него трудноші, нет времени, экономическая ситуация в стране плохая…. и пр.пр.пр…..
    Вот даю скрин январского рейтинга Украины, когда должны были обсчитать 1 тур Детской лиги. Оказывается, Игорь успел посчитать Клубный чемпионат Львовской области, который прошел 8 грудня! И не успел посчитать Детскую лигу от 3 грудня….Как так?!
    Что-то (важное) успел, а что-то неважное (детская лига) не успел! Я считаю, что это просто прояв неуважения до КЧУ! Важнее оказались львовские соревнования!
    И сейчас они все валят на тех, кто считает рейтинг, а сами в стороне. Это очень негарно. Нет честности.скрин ФНТУ

    1. Соломия Голуб

      Уважаемый АДМИН! Проблем у Игоря Майовки наверняка предостаточно, как и у кого либо из нас. Но дело ведь не в этом! Майовка не обсчитывает рейтинг!!!!!!!!!! Он просто набирает на компьютере протоколы соревнований и отсылает на рейтинг. Из переписки же ясно, что материалы были отосланы на рейтинг. Может стоит стучать в другие двери, а не спускать всех собак на одного человека? Да и вообще, не понимаю — зачем раздувать региональные разногласия??? Вам мало того, что сделали политики??! Здесь, на соревновании, царит атмосфера спортивных побед и не надо впутывать сюда политику! А проявление неуважения — это как раз ваши прятки за анонимами. Но согласна — это ведь удобно!
      Да и ко всему — если уж правильные во всем, то пишите на языке, которым владеете грамотно!!!

      1. admin Автор записи

        Безперечно, все зайве не беремо до уваги, Соломіє! Хоча б з рейтингом розібратися… Але ви зрозуміли, Соломіє, що усі грудневі турніри Ігор обрахував і СВОЄЧАСНО відправив до ФНТУ на рейтинг? Усі — окрім Дитячої ліги! У чому причина? Чим Дитяча ліга винна?

        1. Соломия Голуб

          Я поняла, что и Детская лига отправлена. А вот почему этого в рейтинге?

      2. Татьяна.

        Причем тут грамотность? Разговор о другом. Вот в Вашем, Соломия, сообщении тоже есть ошибки. И что?

      3. Татьяна.

        И ещё, Соломия, где вы усмотрели раздувание региональных разногласий? У вас сообщение в стиле «сам придумал — сам смиюся».

      4. Олександр

        Що стосується ЛІрС 2019, бардак!!!!!!!!!!!!!
        Діти сидять по 2-4 години чекають ігр.Дівчата 2004-2006 р.н. повинні починати гру(згідно регламенту) о 17.30. Почали 19.30, зіграли два тури, коли грати ще 4 тури???????? Про які результати можемо говорити?????Коли грати фінали???? Поїздки плануються, квитки куплені, отеліь заброньовано.!!!!!
        Чому, у вік високих технологій, у кожно є планшети, смартфони, ноутбуки, ми не можемо відправити заявку попередню головному судді, а суддя підготувати списки участників заздалегідь, розписати групи. А не робити це в останній момент бо дуже багато учасників, і вінне встигає!!!!! Давайте разом наведемо порядок у судівстві, організації турнірів, а не просто брати внески за участь!!!!
        Поважайте дітей, ми працюємо заради них (батьки, тренери, організатори), а не з-за винагороди.

  44. Наталья

    Уважаемая Соломия Голуб, на 25 января Игорь Майовка никакой информации по детской лиге 2007 г.р. не предоставил!!!
    Можете это проверить, позвонив А.Бельскому!
    А «понимать или не понимать» что-то… здесь не уместно! Факты остаются фактами!!!!
    И еще одно…. никто не говорит, что И.Майовка плохо проводит соревнования…. очень даже наоборот —- проводит он их хорошо и претензий на этот счет никаких нет!!! Но вот со своевременной передачей результатов детских турниров у него почему то всегда возникают проблемы!!! Может он действительно делит соревнования по приоритетам, но согласно нового положения ФНТУ результаты соревнований должны быть переданы
    — в течение 3х дней со дня окончания соревнований в Федерацию настольного тенниса;
    — не позднее 2х дней со дня получения, ФНТУ должно передать их для обсчета!
    Т.е. на все 5 дней!!!!

    Рейтинг важен как для детей, так и для тренеров — это один из показателей роста мастерства спортсмена и один из критериев посева на соревнованиях и отбора на ТОП!
    Поэтому пафосно заявлять, что рейтинг никому не нужен, по крайней мере —- ГЛУПО!

    1. Соломия Голуб

      Уважаемая Наталья, не уточняла даты, но, со слов А.Бельского, материалы по детской лиге 2007 І тур у него есть. Относительно несвоевременной подачи материалов — не думаю, что дело здесь в приоритетах. Скорее всего — в объеме работы. А вот в вопросе «Важен ли рейтинг для детей?» полностью с Вами согласна. Это и показатель роста мастерства и стимул к новым победам.

  45. Владимир

    Игорь Майовка постоянно задерживал передачу результатов соревнований и дело не в том, кто считает рейтинг!

    Интесна и позиция ФНТУ!!! не умеете пользоваться готовыми продуктами обсчета рейтинга — не беритесь!!!!
    Лично разговарил с Андреем Морозом, который считал этот рейтинг раньше! Он не против помочь или вернуть к нему назад просчет рейтига! Но федерация остается в стороне и страдают в результате все спортсмены!

  46. Умный настольный теннис

    Александр Бельский прокомментировал ситуацию в группе Мой Рейтинг на фейсбуке:
    https://www.facebook.com/groups/prott/
    «…
    Александр Бельский. Так, є проблеми зараз з рейтингом. І не тільки від людей, які забивають рейтинг. Особливо стосується організаторів та суддів з західної України (Львів, Ів.-Франківськ), які надсилають матеріали змагань. Кубок Строкатова був проведений 27.08-02.09.2018, а прислали протоколи 18.02.2019! І що тепер робити з цим турніром, сенс його заводити вереснем минулого року? І це не в переше! Вони живуть в іншому світі…
    Взагалі, існуючий сайт reiting.com.ua пошкоджений і не коректно працює вже з восени: не всі гравці з’являються в списках рейтингу вчасно, не змінюється статистика зустрічей, якщо турнір заведений заднім числом. Хоча в програмі заводиться нормально, рейтинг обраховується нормально, але на сайт заливається з помилками…»

    Присоединяйтесь к группе, задавайте вопросы

  47. Той, що рейтинг забиває)))

    Так, є проблеми зараз з рейтингом. І не тільки від людей, які забивають рейтинг. Особливо стосується організаторів та суддів з західної України (Львів, Ів.-Франківськ), які надсилають матеріали змагань. Кубок Строкатова був проведений 27.08-02.09.2018, а прислали протоколи 18.02.2019! І що тепер робити з цим турніром, сенс його заводити вереснем минулого року, коли пройшло вже пів року змагань? І це не в переше! Теж саме і з дитячою лігою. Вони живуть в іншому світі…Решта частина України не має таких проблем, вибачте.
    Процедура така: організотори (судді) надсилають протоколи замагань на пошту reiting.ua@gmail.com, потім одна людина вносить результати в спеціальну програму, далі вона з програми отправляє на пошту іншій людині zip-файл, яка вже заливає на сайт. Як бачите — дуже складна, застаріла і не оптимізована процедура!
    Взагалі, існуючий сайт reiting.com.ua пошкоджений і не коректоно працює вже з восени: не всі гравці з’являються в списках рейтингу вчасно, не змінюється статистика зустрічей, якщо турнір заведений заднім числом. Хоча в програмі заводиться нормально, рейтинг обраховується нормально, але на сайт заливається з помилками.
    Зараз над новою інтернет платфоромою ligas.io плотно працює команда айтішників вже декілька місяців (СЕО Зубець Ярослав), з якими далі буде співпрацювати офіційно ФНТУ. В ній буде: система проведення турнірів, рейтинг України (вже з березня місяця), новини, статистика по гравцям, клубам, онлайн трансляції від місць проведення змагань і ще різні цікаві «фішки»)))

  48. Аноним

    Новая жизнь рейтинга с марта….с «чистого листа»!?
    Так март уже через 9 дней…. Вы уверены, что успеете?
    Кубок Строкатова должен быть просчитан!!! ЛФНТУ так к нам снизошло, а вы отказываитесь! Если проблема только в том, чтобы вставить его задним числом, то обратитесь к Андрею Морозу, он знает как это делать!

  49. Михайло Ткачук

    Ніхто не каже, що рейтинг не важливий. Це показник роботи спортсмена. Мова йде про те, що ВАРТО їхати на турніри, навіть якщо є проблеми з обрахунком. З цим порядок наведеться. А грати і здобувати перемоги звичайно важливо для кожного учасника змагань і тренерів і батьків!

  50. Аноним

    мне кажется ,что даже тот кто заливает рейтинг не во всем разобрался. Турнир строкатова не сентябрем должен быть посчитан,а АВГУСТОМ.Такова была философия расчетов — дата расчета по дате НАЧАЛА турнира.От этой путаницы многое некорректно,и если в турнире несколько возрастов то не надо их объ
    единять(как это на Белых Молниях произошло) от порядка расчета тоже многое зависит.Например в Днепре сначала старшие играли потом младшие,часто наоборот бывает.Главное чтобы разработчики нового расчета все нюансы учли.И исправляли ошибки ,опечатки оперативно а не раз в месяц

  51. Михайло Ткачук

    20.02.2019 — «Другий день турніру LIRS-OPEN 2019: відкриття,нагородження переможців в двух категоріях,початок нових ігор в інших двох категоріях—вже близько 500 учасників,а попереду ще чотири дні змагань.Справжнє свято настільного тенісу!»- ОСЬ І ВІДПОВІДЬ НА ЗАГОЛОВОК СТАТТІ ☺️ Більше 50-ти учасників 2009 року і молодше, майже 120 учасників у віковій категорії 2007-2008, близько 180 — 2004-2006, біля 150 — 2001-2003. Який ще турнір може похвалитись такою кількістю дітей? Це дійсно справжнє свято тенісу!!! ?

  52. Тетяна

    Хвалитися потрібно не тільки кількістю, але й якістю. Якщо рівень організації не на достатньому рівні, тільки те й залишається, що хвалитися кількістю.
    PS На змаганнях не була, висновки роблю тільки з прочитаних коментарів.

  53. Михайло Ткачук

    Тетяна, питання стояло — чи варто їхати на Лірс, якщо не обраховують рейтинг. В статті зачепили багато проблем, але… ВАРТО їхати і кількість учасників цьому незаперечний доказ! ?

  54. Аноним

    500 учасників — але користі з того мало , порахуйте скільки зустрічей провела одна дитина за 3-4 дні, напевно небільше 10?
    Це якщо ви везете свою дитину на такий турнір потрібно 3-4 тис.грн. на двох ,а більше часу вона проводить на лавочці чи в готелі
    чекаючи своєї черги зіграти , тоді виникає питання чи варто їхати на такий турнір , адже за ці кошти можна провести турнір у себе в школі з кращими нагородами , більшою кількістю ігор , ще й за рейтинг оплатити !!!
    Тому варто організаторам більше думати про якість ,а не про кількість — кажу з власного досвіду бо був на Лірсі в 2017 де було 600 учасників і відверто розчарувався….краще б було 20 учасників які переграли між собою по колу …..

  55. Наталья

    Это же вам не Чемпионат Украины…и не ТОП! Это коммерческий турнир и кто приедет, тот приедет! Рассчитать колличество детей и качество соревнований практически невозможно! Поэтому и система соревнований в разных случаях — разная! И здесь ничего не поделаешь!
    Главное, чтобы организаторы соревнований выполняли в первую очередь все, что они фиксируют в положении!!!

      1. Аноним

        Всегда пожалуйста) Вы мою позицию уже знаете — я за всесторонее освещение этого вида спорта, особенно среди детей. Может таким образом больше малышей придет в спорт. И маленькая просьба/пожелание: В сентябре был неплохой турнир в Кременчуге, его не осветили на вашем, достаточно популярном и очень интересном ресурсе. 9-10.03.2019 там же планируется еще турнир, не обойдите стороной)

  56. admin Автор записи

    Я с удовольствием напишу про ваш турнир! Просто в Украине насчитывается 460 городов, и почти везде идут соревнования по настольному теннису… Написать про всё нереально. Пишу в обязательном порядке о тех, которые шлют мне на электронную почту свою информацию о турнире, фото, списки, основные результаты…

    1. Кривошея

      Я к турниру в Кременчуге не имею отношения. Проводят его тренеры Казарян и Шульга, и получается у них это хорошо)

      1. Команда спортсменів

        Друзі! Через тиждень ЧУ по 2004 році, а багато рейтингових турнірів так і не перераховані, в тому числі і Лірс ,станом на 5.03. !!!! А це за собою тягне неправильний посів і т. д! Впевнений всі документи і проплати вже давно своєчасно наша « лічильна палата» отримала! Відповідальні за цей рейтинг накінець будуть виконувати свої зобов‘язання чи як??? Хто може відповісти? Дякую!

        1. Дмитро

          вони ж там десь в коментарях казали, що рейтинг у випадку терміновості буде обраховуватися по тимчасовій версії рейтингу… Якась там є копія, де всі результати вже враховані. Цю копію вони передадуть організаторам змагань… Але я вважаю, що вони встигнуть перерахувати рейтинг до ЧУ….

Добавить комментарий для Умный настольный теннис Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.